Feeling Good



Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Breeze driftin' on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom on the tree


You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good

Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know
Butterflies all havin' fun, you know what I mean
Sleep in peace when the day is done, that's what I mean
And this old world is a new world
And a bold world
For me

Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
Oh freedom is mine
And I know how I feel


It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me

And I'm feeling good



新しい夜明け
新しい日々
新しい人生・・・私のための
そう、今とってもいい感じなんだ^^



スポンサーサイト

4 Comments

シムわせ says..."新しい未来…"
チャン子さん、あんにょ~ん☆

毎日毎日暑くて溶けそうです

何か環境の変化が有ったようで、勝手にワクワクしてますよ私♪ヽ(´▽`)/

何故か幸せな気持ちになりました

それでは、まだまだ暑さも続きますが乗り越えていきまっしょい\(^^)/
2013.07.27 22:26 | URL | #3XulGz7E [edit]
シムわせ says..."どんな"
チャン子さん、あんにょ~ん☆

先程ブログに2件コメしたのに反映されてなく、ガッカリです

う~んと

新しい未来が見えてるんですかね♪

何だか私がワクワクしちゃいます♪ヽ(´▽`)/

幸せな気持ちになりました♪

2013.07.27 22:36 | URL | #3XulGz7E [edit]
チャン子^^ says..."シムわせさんへ"
こんばんわ。
いつもコメントありがとうございます。
コメントは私が承認しないと表示できないので・・・
時差がありますので、ご了承ください。
2013.07.28 20:41 | URL | #- [edit]
シムわせ says..."ひゃあああ(((゜д゜;)))"
チャン子さん、あんにょん☆彡

あれっ(^_^;)
コメント残ってましたね

承認制…そうだったんですね

数年、今の今まで気付いていなかったという残念な私ですよ(-.-;)

どんだけアナログ人間なんでしょう(;_;)

返信嬉しいです♪

有り難うございます\(^_^)/
2013.07.28 23:32 | URL | #oDMMoHWE [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://skymax15.blog60.fc2.com/tb.php/1577-82aa3ce1
該当の記事は見つかりませんでした。